心情特好的一天

我要你陪著我 看著那海龜水中游 慢慢的爬在沙灘上 數著浪花一朵朵
wow!! redang redang im coming!!
heard this song when i was working,
sudden spirit come: i love beach!!
so long i nv go to beachside, since i was in an accident
parents believe that i 五行忌水, do u know how pity am i?
a girl without a beach memory from kid till now
but the good news is, parents finally allow to let me go again, yahoo!!!
oleh, oleh oleh oleh~~

this trip will go together will college mate, same old fren, same old silly gang on 18th may
prb come again, J is go along with us
should i happy or wat???
i decided to leave my memory bottle which keeping the words bout him in the beach
let it go far far away from me, juz like the rubbish i throw into sea
let the sea water bring my sadness to another side of the earth, and say good bye
will it cure? i dun know, at least i do something that make me feel better.

really hope this is not my last trip to the beach, eventhough i dun know swim
now is feeling excited
shake, shake, shake ur body~~

gonna prepare stuff for this trip, but now i dun have time
^$^@#%&%#@85, know wat?
i failed and have to resit 2 papers while i having my training
taxation and performance management @@
now is study hard, work hard and play hard
this is really really tired
little girl cant have a nice sleep on weekday and study till midnight
but who ask me nv study well last sem?
this is so call 报应!! haha

fine! its happened and i cant stop it juz let it go through with smile
lets have a nice songs together with me! 哎喲 那那那那個時候 我我我我也也 已經是個糟老頭~~ 1 more time!!


歌名: 浪花一朵朵
歌手: 任賢齊
作曲: 任賢齊, 阿牛
填詞: 任賢齊, 阿牛

我要你陪著我 看著那海龜水中游
慢慢的爬在沙灘上 數著浪花一朵朵
你不要害怕 你不會寂寞
我會一直陪在你的左右 讓你樂悠悠

日子一天一天過 我們會慢慢長大
我不管你懂不懂我在唱什麼
我知道有一天 你們 一定會愛上我
因為我覺得我真的很不錯

時光匆匆匆匆流走 也也也不回頭
美女變成老太婆
哎喲 那那那那個時候 我我我我也也
已經是個糟老頭
啦啦~ 我們一起手牽手
啦啦~ 數著浪花一朵朵

我要你陪著我 看著那海龜水中游
慢慢的爬在沙灘上 數著浪花一朵朵
你不要害怕 你不會寂寞
我會一直陪在你的左右 讓你樂悠悠

日子一天一天過 我們會慢慢長大
我不管你懂不懂我在唱什麼
我知道有一天 你 一定會愛上我
因為我覺得我真的很不錯

時光匆匆匆匆流走 也也也不回頭
美女變成老太婆
哎喲 那那那那個時候 我我我我也也
已經是個糟老頭
啦啦~ 我們一起手牽手
啦啦~ 數著浪花一朵朵

我們數著浪花一朵…
數著浪花一朵朵

時光匆匆匆匆流走 也也也不回頭
美女變成老太婆
哎喲 那那那那個時候 我我我我也也
已經是個糟老頭
啦啦~ 我們一起手牽手
啦啦~ 數著浪花一朵朵

時光匆匆匆匆流走 也也也不回頭
美女變成老太婆
哎喲 那那那那個時候 我我我我也也
已經是個糟老頭
啦啦~ 我們一起手牽手
啦啦~ 數著浪花一朵朵




mo mo cha, u wait me, i will extremely excited come on a sunny day!

Comments

Popular posts from this blog

凱撒大帝III 任務攻略 - 1

凱撒大帝III 任務攻略 - 2

后座的意义