我和他对话了!

大家早!!现在是凌晨的0:23,可我还没睡。可以跟大家分享的是,我跟他说话了!小息时他问我还有没有上下一堂课,我可是很轻松的回答哦!很棒对不对?赞我赞我,别害羞,哈哈!可我不是放下他哦!我只是用另一个方式去爱,毕竟我们现在没可能在一起了,可我还能和他谈天不是很好吗?想想别人可能没我这么幸运就算了吧,我甚至还能见到他。今天看到他在班前讲解,我还是觉得他挺帅的。希望别人发现不到他的优点,让我独占他就好,就让我发梦也好呀!哎声叹气还是我每天会做的,不过至少我用别的心情去面对。我的泪水不是水塘开的呀!

恩今天坐我旁边,他和我分享爱人却不能发生任何事的心情。我开始明了他的想法,我只能劝他和我一样看开点,祝福她比拼命想她还苦吧!可这不是每个人都做得到的,痛苦是难免。恩,就让我们努力,好好加油!!

今天说了要温习,转头就跑去看戏,厉害吧我?晚了,我还要读一读书呢!晚安,J。
PS:送上一首大马制作的歌曲,HERE IN MY HOME

Hold on brother hold on
The road is long. We’re on stony ground
But I’m strong. You ain’t heavy

Oh there’s a misspoken truth that lies
Colors don’t bind, oh no.
What do they know? They speak falsely.

Here in my home
I’ll tell you what its all about
There’s just one hope here in my heart
One love undivided
That’s what it’s all about
Please won’t you fall in one by one by one with me?

Push back sister won’t you push back?
Love won’t wait. Just keep pushing on.
Yes I’m strong. You ain’t heavy.

Oh don’t you worry about that…
What we have shadows can’t deny
Don’t you know it’s now or never?

Rap
[Bahasa Malaysia] Bertubi asakan berkurun lamanya Hati ke depan mencari yang sayang
translation: Years of fears and years of tribulation The heart keeps searching for that endless devotion

[Mandarin] 手牵手大家一起走,我代表华人开口未来就没有丢走
phonetics: shou qian shou da jia yi qi zou wo dai biao hua ren kai kou wei lai jiu mei you diu zou
translation: Hand in hand we’ll march like blood brothers I speak for my people we’ll find peace forever

[Tamil] இந்த பயணம் பயணம்.. என் வெற்றி தாகம், அந்த கனா காலம்.. நம் வெற்றி ராகம், நண்பா.. நண்பா..
phonetics: inthe payanam payanamm yen vettri thaagam anthee kaana kaalam naam vetri raagam...nanba nanba
translation: May the road ahead quench my thirst for success May the road behind echo a song of the blessed

[English] Yes I feel it in my bones and I will let it be known No matter where I roam this is home sweet home Sing!

Comments

Popular posts from this blog

凱撒大帝III 任務攻略 - 1

凱撒大帝III 任務攻略 - 2

后座的意义