心。。。在流血

每天的星期四的课连续6小时没停过。本来不是大问题可是它排在午餐时间,而我们只有半小时却要走到老远的食堂,来回都已20分钟了。今天起得早,本来是要读点书,可是起来知道EDWIN没坐我车却又懒惰了。最后决定,我偷懒!哈哈!

在家空闲的一天,除了上网还是上网,书才读到两三面。这几天一直想到要问J问题今天终于问了,不过是通过信息的。我一直问蠢问题,他也一直只说是他的错。我纳闷。我要的是回到他身边,这很过分吗?对他而言这可能是不可能的任务了。可我真的放不下。原以为心已慢慢复原,岂知今天的伤害让心房开了更大的洞。我没哭,我只是心很不舒服。我只知道我在压抑自己。我恨!我恨我自己!为什么会跟他吵那话题;为什么我不能放下,找回以前的我?为什么我不能潇洒一点?

狮子座的男生,我其实早已知道他们是以朋友为主。我不介意,可是我好象在你心中没位置。我真的对你来说没什么价值吗?

H:IF THAT DAY I NEVER ANGRY, NEVER TALKED BOUT THAT TOPIC, ARE WE WONT BREAK UP?

J:DUN KNOW,BUT REALIZE PROBLEM EARLIER ISN'T BETTER?

H:WATS THE PROBLEM ACTUALLY?

J:ALL IS MY PROBLEM LA。 U WONT BE GOOD WITH ME。 IM NOT UR TYPE。 I KNOW ALL THIS IS STUPID。 MAYB I JUZ WAN TO ENJOY SINGLE LIFE。 SORRY AGAIN,U CAN CURSE ME

H:U ALWAYS TRY TO PUT ALL FAULT ON UR OWN。 IS THAT REALLY THE FACT?I DUN UNDERSTAND。Y U CAN ON9 ALL THE TIME WHEN U FREE AND CHAT WITH ME BUT NOT FEEL COMFORTABLE OUT WITH ME?AM I TOO SERIOUS?

J:BECAUSE I PREFER USE THE OUTING TIME WITH MY FREN。 THE ON9 TIME FOR ME AT HOME TO REST。 THIS NOT MY FAULT? I DUN KNOW Y IM LIKE THAT。I NEVER REALIZE LAST TIME。THATS Y I HAVE NO RIGHT TO ASK U DUN ANGRY ME,OR ACTUALLY WAT U EXPECT ME TO ANSWER U?U TALK THIS THINGS AGAIN。 END UP WAT U WAN ME TO DO?

H:DO WE HAVE SECOND CHANCE?

J:I WONDER Y I TREAT U LIKE THAT U STILL WAN BE WITH ME。SORRY, I DUN WANTO DO SAME MISTAKE AGAIN。I ALREADY HURT U ONCE。

H:U TREAT ME HOW?IT WASN'T BAD EXCEPT THE PROBLEM。I JUZ START COMPLAINING THEN U SAID BB。THE THING HURT ME IS U GO AWAY FROM ME

J:SORRY

Comments

Popular posts from this blog

凱撒大帝III 任務攻略 - 1

凱撒大帝III 任務攻略 - 2

后座的意义